Gorące tematy: COVID-NEWS Antypartia Ruch Oporu 2020 Dyżury administratorów RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
246 postów 319 komentarzy

Moje komentarze

  • @Krzysztof J. Wojtas 10:00:41
    Ja również uważam Szeptyckiego za krwawego zbrodniarza wojennego, jak zresztą każdy człowiek, który ma dobrze poukładane w głowie. Nie zmienia to faktu, że protestować i to bardzo głośno, nie tylko trzeba, ale jest to nasz obowiązek. To właśnie siedzenie cicho, z podkulonym ogonem powoduje to, że wszyscy wokół już nie tylko plują Nam Polakom w twarz, ale dosałownie robią Nam na głowę, wide ostatni szczyt w Warszawie.
    Czy wyobraża sobie Pan, żeby po takiej dawce wymiocin i to rzuconych gospodarzowi, takiego międzynarodowego zgromadzenia przeszły płazem zarówno organizatorom takich obrad, którzy pozwoliliby na znieważanie, organizujących takie zgromadzenie gospodarzy i całego Narodu, na którego terenie się ono odbywa, gdyby np., miało to miejsc e
    w Grecji?
    Otóż nie. Gdyby w taki sposób znieważono Greków w ich właśnym domu, tak jak obrażono Nas Polaków, to przez całą Grecję najpóźniej następnego dnia przetoczyłyby się wielotysięczne demonstracje, gdzie kamienie i i inne fajerwerki latałyby w stronę policji i nie tylko jak Perseidy spadające latem z nieba.
    A u nas co? Obtarliśmy plwociny z twarzy i trochę pokrzyczymy przed monitorami naszych komputerów i.... KONIEC!

    Pisze Pan, Panie Krzysztofie, że nie interesuje Pana stanowisko Watykanu w tej sprawie, bo odrzuca Pan to, czy tamto. Problem tylko w tym, że decyzja jaka zostanie podjęta przez to Watykańskie państwo, nie jest kwestią pańskiego osobistego widzimisię i dlatego pańskie osobiste spojrzenie czy poglądy na ten temat są i zawsze będą bez żadnego znaczenia, których nikt nie będzie brał pod uwagę.
    Państwo to jest PAŃSTWEM, z którego opinią liczą się, biorą pod uwagę i WYKORZYSTUJĄ dla swoich interesów, wszystkie bez wyjątku państwa świata i działające na nim organizacje. Jeśli Watykan uzna Szeptyckiego za świętego, będzie to kolejna klęska i zniewaga Narodu i Państwa Polskiego, które nie reagując w żaden sposób na taki afront, po raz kolejny zostaną wdeptane w ziemię. Będzie to zarazem ogromny sukces ORGANIZACJI UKRAIŃSKICH NACJONALISTÓW, którzy w sposób bezwględny wyorzystają to propagandowo przeciwko Polsce i Polakom.
    Jeśli więc Pan tego nie rozumie, to przykro mi to stwierdzić nie rozumie Pan niczego i nie widzi Pan dalej poza włąsnym widzimisię, a to jest po prostu niepoważne.

    Pisze Pan następnie, że sama idea listu wskazuje, że autorzy czują się "poddanymi Watykanu".
    Ja to odrzucam.

    To kolejny niepoważny argument, świadczący o braku wyobraźni i krótkowzroczności tego rodzaju naprawiaczy Polski. Przeciwko np. kanonizacji chorwackiego kolaboranta Hitlera i takiego samego zbrodniarza wojennego jak Szeptycki, czyli przeciwko beatyfikacji Alojzije Stepinaca złożyły protest do PAŃSTWA WATYKAŃSKIEGO, SERBIA, IZRAEL i organizacje żydowskie NA PIŚMIE, W FORMIE OFICJALNYCH LISTÓW!!!
    I ich zdecydowana postawa i kampania przeciwko ogłoszeniu świętym tego chorwackiego ludobójcy, którego błogosławionym uczynił JP II, została WSTRZYMANA.

    Jak widać silny nacisk ze strony tych dwóch państw, Serbii, Serbskiej cerkwi prawosławnej i masowego sprzeciwu obywateli Serbii, którzy wysyłali do Watykanu masowo listy protestacyjne w tej sprawie, Izraela i żydowskich organizacji odniosły skutek! Złożenie przez oba te państwa, ich obywateli i organizacji w nich działających, w żaden sposób nie sprawiły tego, by wszyscy oni poprzez przesłanie swoich protestów w formie pisemnych listów, stali się przez to, jak Pan to pisze poddanymi Watytkanu!
    To kompletny nonsens i zupełna niedorzeczność.

    Wstrzymana kanonizacja kardynała Stepinaca
    https://wpolityce.pl/kosciol/294878-wstrzymana-kanonizacja-kardynala-stepinaca

    Dla jednych święty, dla innych zbrodniarz. Papież wstrzymał kanonizację biskupa (http://www.tvn24.pl)

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/dla-chorwatow-swiety-dla-serbow-zbrodniarz-kanonizacja-wstrzymana,552635.html
    List protestacyjny do Watykanu
  • @Repsol 21:50:53
    Wiem doskonale z jakiego ramienia jest senatorem pan Wcisła, pieszczotliwie nazywany w Elblągu Jurkiem motorówką. Mam nawet zachowaną całą korespondecję z tym panem dotyczącą początków naszej działalności w Elblągu mającej na celu upamiętnienie Polaków pomordowanych na Kresach przez OUN-UPA, jak wtedy mi pisał, że chcąc to zrobić, prowadzimy prostą drogą do...ninawiści na tle narodowościowym i inne tego rodzaju kwiatki, jakimi nas wtedy uraczył. Jednak po swojej nie tak dawnej wizycie z Rulewskim w Odessie, gdzie chciał zebać zeznania rosyjskich rodzin, których bliscy zostali zamordowani przez banderowców w domu związków zawodowych i gdzie wtedy ukraińscy szowiniści zablokowali ich obu w miejscowm hotelu, każąc im się wynosić, gdyż w przeciwnym wypadku może spotkać ich coś niemiłego, jeśli tego nie zrobią, przestał się ten pan, który absolutnie nie jest bohaterem z mojej bajki pokazywać ze swoim niedwnym koleżką Mironem Syczem, z którym byli do tego czasu papużkami nierozłączkami.
    Dobre chociaż i tyle, choć i tak w tej kwestii niewiele to nauczyło tego pana.
    Nie oznacza to jednak, że choć osobiście nie pałam do niego nawet śladową atencją, to gdy powiedział wreszcie coś z sensem, to mam się z tym nie zgodzić, bo jest on z PO i prywatnie go nie lubię.
    To oznaczałoby w takim przypadku, że to ja jstem ograniczony na umyśle i zaślepiony jakim zajadłym fanatyzmem, że jesłi nawet ktoś taki powie prawdę, z którą przeważnie się rozmija, to ja i tak będę na nie, bo on jest z PO. To byłoby czyste kretyństwo.
    Pozdrawiam serdecznie
    Bałtycka Ukraina
  • @Krzysztof J. Wojtas 21:31:22
    Ze środków własnych miasta? Żeby budować cokolwiek na taką skalę, to trzeba te środki mieć. Elbląg jest miastem mającym 300 milionów długu, w którym nie ma żadnych dużych zakładów pracy, takich jak Zamech, nomen omen zniszczonego przez ekipę Lewandowskiego i Balcerowicza w 1991 roku, jako zbędna konkurencja firm zachodnich. Nie po to więc niszczono Zamech, żeby teraz miano go odbudowywać. Zresztą nie ma jż na czym go odbudować. Wszystkie hale po dawnym Zamechu przejął koncern ABB, który w kilka lat rowalił wszystko, dziś zajmuje jeden biurowy budynek i jedną halę, w której produkuje jakieś duperele na swój zachodni rynek. Inny budynek zajmuje niemiecki Siemens, który zatrudnia kilkadziesiąt osób i to wszystko. Jest jeszcze odlewnia, najlepszy kąsek po dawnym Zamechu w prywatnych rękach, zatrudniająca też kilkadziesiąt osób. Resztę hal wyburzono lub wyprzedano dawnym elbląskim cinkciarzom, którzy po 1989 roku przemienili się w cudowny sposób w tzw. poważnych biznesmenów, którzy z kolei wynajęli te hale na różne sklepy, sklepiki i tym podobne duperele. W jednej jest nawet Biedronka i to wszystko.
    ABB i Siemens nie płacą żadnych podatków w Elblągu, tak jak Biedronki Lidle i trzy inne hipermarkety. Więc o jakich środkach własnych Pan pisze, drogi Panie Krzysztofie? Poza tym port w Elblągu to byył od samego początku pomysł braci Kaczyńskich i PiS, a nie lokalnych włodarzy. I od samego początku miał to być port należący do Ukrainy, pracujący dla jej interesów, a nie dla kozyści miasta Elbląga i Polaków.
    Poza tym wszystkie środki finansowe na inwestycje w całym województwie Warmińsko - Mazurskim przydzielane są w Olsztynie. Człowiekiem, który je przydziela i od którego JEDYNEJ WOLI zależy, czy ktoś takie pieniądze na inwestycje takie czy inne otrzyma lub nie jest prawdziwy właściciel całego województwa, udzielny książe i pan życia i śmierci całego województwa MIRON SYCZ i jego żona. Jeśli on powie, że ktoś nie dostanie nic, to może sobie planować cuda na kiju, a i tak niczego nie osiągnie. I to tyle odnośniefunduszy własnych Elbląga i możliwości sfinansowania takiego przedsięwzięcia przez samo miasto.
    Bałtycka Ukraina
  • Definitywny koniec iluzji o porcie w Elblągu i idei bałtyckiej Ukrainy
    Tak jak opisałem to w swoim artykule, że port w Elblągu to była fikcja od samego początku. W rzewistości bowiem port w Elblągu miał być od samego początku eksterytorialnym portem Ukrainy na polskim wybrzeżu Bałtyku, służącym wyłącznie interesom Banderstadtu i jego eskimoskich oligarchów.
    Kilka dni temu odbyła się debata w senacie na temat elbląskiego portu z udziałem premiera Morawieckiego, w czasie której to debaty senat ODRZUCIŁ wniosek złożony przez elbląskiego parlamentarzystę, senatora PO Jerzego Wcisłę, który zakładał przystosowanie Portu Morskiego w Elblągu (pogłębienie basenów portowych, powiększenie obrotnicy, nabrzeża) do parametrów planowanego kanału, który ma połączyć Zalew Wiślany z Zatoką Gdańską. Zabezpieczenie kwoty 150 mln na przystosowanie elbląskiego portu do parametrów planowanego kanału na Mierzei Wiślanej został odrzucony przez większość senatorów (PiS posiada 63 na 100 senatorów).
    To oznacza definitywne zamknięcie tematu iedi budowy portu morskiego w Elblągu, jako rzekomego czwartego portu morskiego Polski.

    Praktycznie nigdy nie zgadzam się z panem Wcislłą, który właściwie nie ma nic do powiedzenia i zaproponowania na jakikolwiek temat, w jakiejkolwiek dziedziie, poza lansowaniem samego siebie, w myśl zasady, że lepiej, żeby mówili o nim cokolwiek, niż żeby przestali mówić cokolwiek w ogóle. Ale w tej sprawie po raz pierwszy zgadzam się z tym panem całkowicie i podpisuję obiema rękami pod tym co powiedział na temat działań rządu w sprawie otwarcia Elbląga na morze.

    Od amego początku idea portu morskiego w Elblągu była kon cepcją istniejącą wyłącznie w rzeczywistości wirtualnej, a nie realnej i jako taka właśnie dobiegła swego końca. Z drugiej strony można powiedzieć, że właściwie dobrze się stało, bo tym samym dobiegła swego definitywnego kresu idea wrogiej nam Polakom Bałtyckiej Ukrainy, realizującej na naszej polskiej ziemi, swoje antypolskie interesy. I to jest chyba jedyna dobra wiadomość w tym teatrze iluzji dla naiownych, że jako Polacy, nie będziemy musieli finansować za nasze pieniądze fanaberii i prezentu wrogiemu nam państwu i jego banderowskich przywódców.

    Polcema artykuł na ten temat mojego znajomego, redaktora lokalnego portalu internetowego elblag.net Marcina Mongiałło pt.

    Bez realizacji tej inwestycji budowa kanału na Mierzei nie ma gospodarczego uzasadnienia

    http://biznes.elblag.net/artykuly/bez-realizacji-tej-inwestycji-budowa-kanalu-na-mierzei-nie-ma-gospodarczego-uzasadnienia,38921.htm
    Bałtycka Ukraina
  • @lorenco 23:36:51
    Polska to bardzo bogaty kraj. Ufundowaliśmy im dwie bezzwrotne pożyczki, raz 100 milionów euro, drugi raz miliard euro. Fundujemy im od 3 lat darmowy gaz, więc nie muszą go kupować, nie tylko od Rosji, ale od kogokolwiek innego. I słusznie, no bo i po co, skoro Lachy frajerzy daj ą im go za zupełną darmochę.
    A teraz postanowili im jeszcze wybudować u siebie jeszcze morski port, którego wyłącznymi panami będą oni ukraińcy, który najprawdopodobniej chcieli nazwać imieniem najbardziej znanego ukraińskiego ,,żeglarza i marynisty'' Stepana Bandery, a przesmyk morski na Mierzeji Wiślanej imieniem Dmytro Kłaczkiśkiego - Kłym Sawura, w ramach podziękowań wobec Polaków, za możliwość wyrżnięcia nam kilkuset tysięcy naszych rodaków na Wołyniu i w Małopolsce Wschodniej przez ukraińskich nacjonalistów, których to dwóch ostatnich pojęć zupełnie nie rozumie, jako nie precyzyjnych rezydent Duda, który w konkurencji ośmieszania Polaków przebił nawet samego Bronisława K. A mnie się wydawało, że w konkurencji o nazwie kompromitacja, nikt nie przebije Bigosa. No, ale wtedy nie znałem jeszcze Jędrusia Dudy i jego intelektualnych zdolności.
    Być może to właśnie było powodem wycofania przez rząd PiS z budżetu państwa 200 milionów złotych na rozbudowę portu w Elblągu, by w ten chociaż sposób uniknąć totalnej i ostatecznej już kompromiotacji, których ma już na swoim koncie tyle, że ta byłaby już ostateczną, która przelałaby czarę goryczy i posłałaby do grobu ich rojenia o ponownej kadencji ich rządów.
    Bałtycka Ukraina
  • Niesioł to nie tylko burdel tata, to też bander tata
    https://kresy.pl/wp-content/uploads/2017/02/d894067b9f94ab96053ebcf9bf24665d..jpg
    Niesiołowski .....czyli burdel tata?
  • @lorenco 22:55:37
    Dziś zbiera się rada gminy Bircza w tej sprawie. Poza tym mam też listy innych ludzi z Polski, które opublikuję. Listy napioszą też Pan profesor Włodzimierz Osadczy, Pani profesor Lucyna Kulińska i Stanisław Srokowski. Osobiście walczę o to dlatego, że byłem inicjatorem ronda obrońców Birczy w Elblągu. Poza tym nie mogę wyjść ze zdumienia, że My Polacy jesteś tacy nieprawdopodobnie bierni, w sprawach, w których powinniśmy stawać jak jeden mąż. Tymczasem kończy się zawsze na tym, że popyszczymy w sprawie, o którą winniśmy walczyć z pełnym zaangażowaniem, jedynie przed monitporem komputera i to wszystko. Dlatego zawsze przegrywamy. Tego rodzaju samobójcza bierność przypomina pisanie protestów kredkami po asfalcie, gdy nasi wrogowie idą za ciosem i na każde ich wezwanie do działań stają niema wszyscy Ukraińcy w jednym szeregu. Może należałoby wreszcie czegoś się nauczyć i brać przynajmniej w tym przykład z nich.
    Poza tym robię to, by kiedyś móc sobie przed lustrem spojrzeć w oczy i powiedzieć, że gdy było tego naprawdę trzeba, to zachowałem się jak należy.
    Pozdrawiam serdecznie
    jace.boki@interia.pl
    Birczy - nigdy nie poddamy
  • @Repsol 22:27:12
    Nic się nie stało. Jestem wdzięczny za to wszystko, co zrobił Pan do tej pory. Nie chodzi o promocję mojej osoby, bo ja jestem tu be znaczenia. Znaczenie ma i długo jeszcze będzie miało przypominanie ofiar ukraińskiego ludobójstwa, bo to jesteśmy IM winni wszyscy.
    Nie mniej z serca DZIĘKUJĘ PANU za WSZYSTKO.

    Serdecznie pozdrawiam
    Uchwała po fakcie
  • Husky napisał:
    Przy takim rozkładzie głosów szansa, by PiS zwiększył stan posiadania jest raczej niewielka. Wyborcy PO/N czy SLD raczej na pisowca nie zagłosują.

    Nic barziej błędnego w takim myśleniu. Wyborcy PO/N czy SLD na PiS faktyczniue nie zagłosują, ale na... UKRAIŃCA HAMRYSZCZAKA jak najbardziej. Więc byłbym bardzo ostrożny z trąbieniem o pewnym zwycięstwie w Przemyślu Pana Bakuna. Tym bardziej, że na moje sugestie by wywalili na stół przeszłość dziadka kandydata PiSu, odpowiedzią ze strony ludzi Pana Bakuna jest do tej chwili głucha cisza.
    Migawki ukraińskie
  • @trojanka 20:39:09
    No to wkrótce „strategiczny partner ” ukraiński ,może oczekiwać od zarządu Polski nakazu aby np. na wspólnych ćwiczeniach na gulgot ” sława Ukrainie” polskie wojsko dostanie nakaz aby odpowiedzieć strategicznemu partnerowi ” herojam sława”.


    Polskie wojsko nie musi wcale dostawać takiego nakazu, bo Warmińsko - Mazurska brygada Obrony Terytorialnej w ogromnej większości swojego stanu osobowego składa się z... UKRAIŃCÓW, którzy wstępują do niej masowo, za zupełnie jawnym przyzwoleniem dowództwa ministerstwa obrony. Tak więc ukraińcy udający polskie wojsko, w polskich mundurach, to się nazywa chyba false flage zupełnie otwarcie pozdrawia się między sobą słowami ,,Sława Ukrainu, herojam sława''.

    Więcej napiszę o tym fakcie w najbliższym czasie.
    Birczę atakowali esesmani i inni nazistowscy kolaboranci
  • Prośba
    Jeżeli ktoś z Państwa wysłał lubn też zamierza wysłać list od siebie w tej sprawie do wojewody Warmińsko - Mazurskiego Pana Artura Chojeckiego, będę wdzięczny za przesłanie mi kopii swojego listu na mojego maila

    jacek.boki@interia.pl

    Z serca dziękuję

    Jacek Boki
    Naciski na wojewodę - Piąta bitwa o Birczę
  • @MacGregor 10:34:12
    To, że we władzach, począwszy od najniższego szczebla samorządowego, poprzez władze rad miejskich, władz wojewódzkich, a na przedstawicielach kresowian, złożonych wyłącznie z nich samych, a nie kogoś w ich imieniu, iż jest to potrzeba chwili, której nie można już dłużej odkładać na później, to nie ulega najmniejszej wątpliwości.
    Kresowianie do takich wyborów powinni zorganizować się i iść do nich SAMI, bez oglądania się na takich typów, jak hochsztaplerzy od Kukiza i im podobni. Jeśli jest prawdą rzeczywistą, że jest kresowian i ich potomków w naszym kraju około 5 do 8 milionów, to jak to możliwe, że środowiska kresowe nie są w stanie zorganizować się same??? Wystarczyłoby, żeby każdy pełnoletni kresowianin złożył co miesiąc po 10 złotych. To tylko w skali jednego miesiąca dałoby sumę ponad 30 milionów złotych. Ile byłoby to pieniędzy w skali roku i co za nie mogliby samo zrobić, tego już chyba tłumaczyć nie muszę. Gdyby sami się tak zorganizowali i zależeli wyłącznie od własnych pieniędzy, to nie musieliby wtedy prosić żadnej władzy w tym kraju o nic. Bo to każda kolejna władza byłaby przed nimi na kolanach.
    Tak zorganizowani w pierwszych z rzędu kolejnych wyborach parlamentarnych mieli by w Sejmie i Senacie bezdyskusyjną większość, albo przynajmniej taką reprezentację, że to reszta tych gnoi musiałaby nie tylko liczyć się bez żadnych dalszych dyskusji z Kresowianami, ale także spełniać ich żądania.
    Czy to jest aż tak trudne do pojęcia, dla tych wszystkich ,,gwiazd'' stojących na czele tych wszystkich organizacji kresowych, że nie potrafią zrozumieć najbanalniejszych, bo prostych jak konstrukcja cepa rozwiązań, czy też doskonale o tym wszystkim wiedzą, tylko robią od długich lat wszystko tak, by gonić króliczka, ale nigdy go nie zlapać. Czyli, że większość z nich to zwykli umoczeńcy
    Gdy dodamy do tego, że członkami bardzo wielu z takich organizacji podających się za rzekomo Kresowe są... UKRAIŃCY, wielbiciele herojów z UPA i SS Galizien, na północy Polski, zwłaszcza w województwie Warmińsko - Mazurskim ( w elbląskim Stowarzyszeniu tzw. miłośników Lwowa, dowiedziałem się czystym przypadkiem, że większość członków tego towarzystwa wzajemnej adoracji, to właśnie tego rodzaju ,,kresowianie''), ale także i pomorskim oraz zachodnio - pomorskim, a są również i nawet w Wielkopolsce, to przestaje wtedy dziwić dlaczego te środowiska kresowe wciąż dziś pozostają w tym samym miejscu co 28 lat temu.
    Tak więc trzeba jeszcze wiedzieć kto rzeczywiście jest tym kresowianinem, a kto się tylko podaje za oddelegowanego przez OUN na odcinek pełniącego obowiązki kresowiaka.
    Rondo Tarnopol
  • W Elblągu goście HONOROWYM na uroczystościach rocznicy powstania AK był... Myron Sycz
    Na uroczystościach rocznicy powstania Arii Krajowej, goście honorowym zaproszonym przez prezydenta Elbląga Włodzimierza Wróblewskiego był... banderowiec i neonazista Myron Sycz. Ten sam Myron Sycz, który określa Armię Krajową mianem BANDYTÓW i ZBRODNIARZY!!! A także, że został wychowany w nienawiści do Polski i Polaków i to uczucie zoologicznej, genetycznej odrazy do Nas Polaków bynajmniej mu nie minęło. Jak w każdym takim przypadku przeciwko obecności tej kreatury nie zaprotestował ABSOLUTNIE NIKT! Obecność Sycza nie przeszkadzała również w żaden sposób nawet wiceprezesowi Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej, koła w Elblągu panu Ireneuszowi Ziemińskiemu, ani w ogóle komukolwiek z zebranych, którzy nie wierzę w to, że nie wiedzą nic o stosunku banderowca Mirona Sycza, syna ukraińskiego ludobójcy Ołeksandra Sycza, członka specjalnego pododdziału zabójców kurenia Mesnyky, do żołnierzy Armii Krajowej i jego ,,przyjacielskich'' uczuciach jakie żywi do Nas Polaków. A jednak nie odezwał się nawet jeden głos protestu. Choć rzeczą konieczną, było opuszczenie miejsca tego zgromadzenia przez pana Ireneusza Ziemińskiego, na samą wiadomość o obecności na tej uroczystości tego indywiduum! Nie opuszczając miejsca zgromadzenia, pan Ziemiński tym samym zalegitymizował swoją postawą osobę Sycza, jako godną i równą wobec Polaków i wszystkich polskich patriotów, jak również znieważył pamięć pomordowanych przez OUN-UPA żołnierzy Armii Krajowej, walczących z banderowcami na Kresach Rzeczypospolitej, broniących bestialsko eksterminowanej ludności polskiej przez wzory ukraińskiego bohaterstwa jakim dla Myrona Sycza są ci zbrodniarze!

    Stać w jednym szeregu z banderowcem Myronem Syczem, to żaden zaszczyt. To HAŃBA i WSTYD! Zdumiewa, że absolutnie NIKT znów nie zaprotestował przeciwko obecności tego czciciela OUN-UPA i SS Galizien! Żołnierze 27 Wileńskiej Dywizji Armii Krajowej, którzy toczyli ciężkie walki z banderowcami oraz żołnierze Armii Krajowej obrońcy Przebraża na Wołyniu też przewracają się i to dosłownie w grobach, gdy ta antypolska kreatura ma czelność pojawiać się na uroczystościach ku czci tej Armii Krajowej, której setki żołnierzy banderowcy z UPA bestialsko wymordowali bez żadnej litości ! Ludzie pytam, GDZIE JEST WASZ HONOR ???

    https://www.portel.pl/wiadomosci/76-rocznica-utworzenia-ak-chwala-bohaterom/103200

    Zdjęcie numer 10

    https://www.portel.pl/fotoreportaz/76-rocznica-utworzenia-ak-chwala-bohaterom/7478/169898
    14 lutego 1942 r. powstała Armia Krajowa
  • Co to za kraj?
    To mój nowy artykuł. Dziś dodałem do niego pewne uzupełnienia.

    http://kresywekrwi.blogspot.com/2017/11/wielki-god-na-sowieckiej-ukrainie.html
    Nie bądź taki delikatny czyli PAJ jedzie do Banderlandu.
  • Karlson z dachu
    Ten cyrk już dawno przebił wszystkie kabarety razem wzięte. Ale, żeby być już tak wyzutym z wszelkich pomysłów i małpować w realizacji politycznego przewrotu pomysł autorski szwedzkiej pisarki dla dzieci, czyli Karlsona z dachu, vide występ Miszy na dachu, gdzie rzucał podobnymi tekstami jak bohater jednej z powieści właśnie Astrid Lindgren to już przegięcie :-)
    Cyrk Saakaszwili
  • Wielka dziś radość w Londynie i Nowym Jorku
    Cieszą się dziś bracia David i Jacob Rotschild z Londynu. Cieszy się rodzina Morganów z Nowego Jorku, kasjerów domu barona Rotschilda na Amerykę, że tort pod nazwą Polin, dostali w swe ręce dosłownie w prezencie od głupich tubylców, nawet nie dając im w zamian paciorków. :-)
    Samookaleczenie Szydłem
  • Cieszą się dziś bracia David i Jacob Rotschild z Londynu, cieszy się rodzina Morganów z Nowego Jorku
    Cieszą się dziś bracia David i Jacob Rotschild z Londynu. Cieszy się rodzina Morganów z Nowego Jorku, kasjerów domu barona Rotschilda na Amerykę, że tort pod nazwą Polin, dostali w swe ręce dosłownie w prezencie od głupich tubylców, nawet nie dając im w zamian paciorków. :-)
    Żegnaj Polsko
  • PiS i banderowcy
    Waszczykowski już dawno winien być dosłownie wypieprzony z katapulty ze stanowiska ministra spraw zagranicznych, a zaraz potem pociągnięty do odpowiedzialności karnej za działalność antypolską. Tak stało by się w normalnym państwie, którym Polska niestety nie jest do dnia dzisiejszego, na skutek panowania w niej nadal magdalenkowego dealu, czyli układu Kiszczaka z jego LEGENDAMI, które sam osobiście zalegendował. To samo dotyczy się niejakiego ambasadora w Kijowie, niejakiego Piekło. Czy wyobrażacie sobie Państwo, żeby np. ambasador Armenii w jakimkolwiek kraju na świecie, gdzie pełniłby swą misję, stwierdził, że... LUDOBÓJSTWO ORMIAN PRZEZ TURKÓW TO JEST FAKT MEDIALNY, A NIE HISTORYCZNY, tak jak bez ogródek powiedział Piekło o ludobójstwie Polaków na Wołyniu dokonanym przez ukraińców, że Wołyń to fakt medialny, a nie historyczny.
    Po czymś takim taki ambasador np. Armenii musiałby się chyba wraz z całą swą rodziną ewakuować dosłownie na księżyc, a u Piekło, zamiast zostać po takim oświadczeniu nie tylko natychmiast odwołany, ale przywieziony z Kijowa w branzoletkach u rąk i nóg, nadal w najlepsze pełni swą funkcję. Samo to świadczy już aż nadto dobitnie, jakim chorym jesteśmy państwem. Mowa więc o suwerenności w jakichkolwiek innych kwestiach jest po prostu czystym szyderstwem z inteligentnych ludzi.
    Pan Waszczykowski stwierdził wczoraj we Lwowie, że cieszy się na oświadczenie strony ukraińskiej, że na Ukrainie nie ma żadnych nastrojów antypolskich. On sobie jawnie kpi wypowiadając takie słowa z nas wszystkich i to bez żadnej żenady. Pomniki Bandery, Szuchewycza, Kłym Sawura, Mykoły Łebedia - Rubana i wielu innych banderowskich ludobójców stoją w każdym niemal mieście, miasteczku i wiosce całej Ukrainy. Ulice, place, szkoły, wyższe uczelnie noszą imiona tych zbrodniarzy. Czerowno-czarne flafi UPA powiewają nad każdym państwowym urzędem na Ukrainie, to tak jakby powiewały tam flagi z hakenkroizem. niszczone są wszelkie istniejące jeszcze pozostałości Polskości na tych terenach i to zupełnie planowo i świadomie. Na cmentarzu Łyczakowskim, 200 metrów od mogił Polskich Obrońców Lwowa z lat 1918-1920,Ukraińcy postawili kilkunastometrowy obelisk ku czci SS -Galizien, i wokół niego jest kwatera, w której chowają i przenoszą na to miejsce z innych miejsc truchła tych ludobójców polskiej ludności Huty Pieniackiej i innych miejscowości Kresów Rzeczypospolitej. Obelisk został tak ustawiony, by górował nad miejscem pochówku Polskich Orląt, dając w ten sposób do zrozumienia wszystkim, że górujemy nad wami przebrzydłe Lachy. O zabitych dechami od dwóch lat, dwóch lwach przy bramie Cmentarza Polskich Orląt, na których tarczach widniejące napisy TOBIE POLSKO i ZAWSZE WIERNI, uznane zostały przez banderowców ze Lwowa i Kijowa, za antyukraińskie i wrogie elementy, już nie wspominając, na co reakcji Warszawki nie ma żadnej po dzień dzisiejszy. I to wszystko, taki oto brak nastrojów antypolskich cieszy wręcz niezwykle ministra Waszczykowskiego.
    Co do Wiatrowycza, normalne państwo za tym negacjonistą ludobójstwa Wołyńskiego, gloryfikatorem ludobójców z OUN-UPA i SS Galizien, która przez trybunał Norymberski została uznana za formację ludobójczą, a zbrodniarzy w niej służących i czyny jakie popełnili za niepodlegające przedawnieniu, a także wszystkich którzy w przyszłości będą gloryfikować tych ludobójców, za przestępców, których należy bezwzględnie ścigać i karać z mocy tego samego prawa. Więc, gdyby rząd PiSu, był rządem polskim, to już dawno na podstawie właśnie tych międzynarodowych praw i wyroków trybunału Norymberskiego, wysłała by za tą szumowiną międzynarodowy list gończy i nakaz aresztowania, za te właśnie przestępstwa, których ta kreatura ma cała masę na swoim brudnym sumieniu, a nie rozmawiał czy tłumaczył się w jakikolwiek sposób temu naziście.
    Literatura krwią pisana
  • @MacGregor 11:12:59
    Tak są takie informacje, które nie pozostawiają żadnych złudzeń co do przynależności Gieroycia do najwyższych kręgów głównego Prowydu OUN. Podaje je w swojej książce Prof. dr. hab. Edward Prus – Operacja Wisła – Fakty – Dokumenty wydanie V – wyd. Nortom 2010r. , wydanej w trzy lata po śmierci Pana Profesora Prusa, nomen omen NAJWYBITNIEJSZEGO znawcy do dziś w Polsce tematu ludobójstwa Ukraińskiego na Polakach i ideologii ukraińskiego integralnego nacjonalizmu. Osobiście zacytowałem tylko mały fragment z tej książki Porfesora Edwarda Prusa w swoim artykule, zamieszczonym na moim neonowym blogu pt.

    Współpraca OUN z sowieckim NKWD
    http://kresywekrwi.neon24.pl/post/134401,wspolpraca-oun-z-sowieckim-nkwd

    Więcej i obszerniej na temat Jerzego Giedroycia i jego kontaktów z ukraińskimi szowinistami w tej właśnie książce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    Banderowcy zdołali do swej haniebnej roboty zwerbować właśnie Jerzego Giedrojcia. Niewątpliwie ogromny wpływ na ,,księcia polskiej żurnalistyki’’ miał osobnik o nazwisku Bohdan Osdczuk – szczególnie hołubiony stypendysta Hitlera przez obie frakcje OUN. Bohdan Osadczuk to również niedoszły ochotnik do SS-Galizien, w 2001 roku będąc doradcą prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego, odznaczony został przezeń Orderem Orła Białego za….,,zasługi dla pojednania polsko-ukraińskiego. To bynajmniej nie żart. Osadczukowi werbunek przyszedł łatwo ze względu na ,,słabość’’ Giedrojcia do niektórych Ukraińców. Jednak nie tyle Osadczuk ,,zwerbował’’ Giedrojcia do OUN na początku lat 90-ych ubiegłego wieku, ale stało się to dużo wcześniej, a mianowicie jeszcze w 1939 roku na kilka miesięcy przed wybuchem drugiej wojny światowej. Giedroyć bowiem poprzez swoją żonę skoligacony był z rodziną Pełenśkych, z której to rodziny pochodził niejaki Zenowij (Zenon) Pełenśkyj, przed wojną rezydent OUN w Rzymie, w którego to rzymskim mieszkaniu odbył się 27 sierpnia 1939 roku II powszechny Zbór OUN. O swoim skoligaceniu z osobami powiązanymi z ukraińskim faszyzmem i integralnym nacjonalizmem Giedroyć, zataił te informacje pomijając je całkowitym milczeniem w swojej ,,Autobiografii na cztery ręce’’. Jednak mimo tego zatajenia, tak ważnych faktów ze swojego życia i działalności, w jednym miejscu swych wspomnień Giedroyć chyba zupełnie niezamierzenie, się wygadał – mówiąc, że po wrześniu 1939 roku jako współpracownik ( w rzeczywistości urzędnik tejże ambasady ), w jej imieniu utrzymywał łączność z krajem, za pośrednictwem swoich bardzo dobrych kontaktów z… Ukraińcami z UWO czyli Ukraińskiej Wojskowej Organizacji, która to UWO, była zespołem bojówek antypolskiej, zbrodniczej i terrorystycznej OUN, która przez pewien czas przenosiła do Polski jego całą korespondencję.



    Giedroyć był potem emisariuszem rządu emigracyjnego w Londynie przez cały okres II wojny światowej, od rządu Sikorskiego począwszy. Nasuwa się w związku z tymi wszystkimi faktami pytanie; czy władze rządu emigracyjnego wiedziały z kim naprawdę mają do czynienia w osobie Jerzego Giedroycia i komu naprawdę służy ten człowiek ? Tego jednak już nigdy się chyba nie dowiemy.
    Złowroga tradycja ukraińskiego nacjonalizmu
  • Turbo brednie Michalkiewicza
    Lechici, a właściwe plemiona Lachów czyli Polan zamieszkiwały OD ZAWSZE obecne ziemie będące dzisiaj częścią Ukrainy. Nikt tam aż do roku 967 czyli pierwszego najazdu na te odwieczne ziemie należące do plemion lechickich - polskich, nie słyszał o żadnych rusinach. A to znaczy tyle, że plemiona Lechitów-Polan, żyły tam od tysięcy lat i to bynajmniej nie na drzewach jak chce to widzieć Michalkiewicz i spółka niedouków. Tak więc pisanie bzdur, że Polacy byli na tych ziemiach, nazwanych później Kresami, dopiero od czasów Kazimierza Wielkiego świadczy o kompletnej ignorancji ludzi wypisujących tego rodzaju niedorzeczności, świadczące tylko jeszcze dobitniej o ich całkowitej ignorancji w temacie.
    Polacy więc nie byli na tych ziemiach, nazwanych Kresami obecni od 600 lat, ale od ZAWSZE, czyli od TYSIĘCY lat czy to się różnym Michalkiewiczom i jego kompanom podoba, czy nie i nie odmieni tego faktu chwytanie się jak pijany płotu, stworzonych różnych głupot przez im podobnych, byle tylko ,,udowadniać'' przy każdej tego rodzaju okazji, że Polacy z drzewa zeszli dopiero po 966 roku naszej ery.
    Proponuję takim ludziom douczyć się w tej kwestii, a dopiero potem wypisywać głupoty o Turbo Słowianach, bo niechcący sami wychodzą na Turbo ignorantów.
    A to fragment rozdziału ,,Skąd ich ród'' książki sp. Prof. dr. hab. Edwarda Prusa ,,Bluff XX wieku'', ,,najwybitniejszego znawcy ideologii OUNN i UPA oraz wszystkich zbrodni ludobójstwa dokonanych na Narodzie Polskim przez ukraińskich szowinistów .

    Jeszcze w XI wieku, jadać z Polski od Grodów Czerwieńskich do Kijowa, przejeżdżało się przez Kraj pustynny, dzielący obydwa narody.
    Pustynią tą, rzecz jasna, nie była Ziemia Czerwieńska, którą zamieszkiwali rolniczy Lachowie handlujący z Ormianami, jacy nad Pełtwią, jak to wykazały badania ks. Dionizego Kajetanowicza – ostatniego wikariusza kapitulnego katedry ormiańskiej we Lwowie – założyli swoją faktorię o nazwie Ilon.

    Pierwsze udokumentowane zetknięcie się Słowiańszczyzny wschodniej z południową zaistniało podczas wypraw bałkańskich kijowskiego władcy kniazia Światosława (967 i 969-971).

    Następnie w wyniku wiadomości zdobytych przez drużynników kniazia Światosława z jego wypraw bułgarskich, o tym, że istnieją jeszcze zachodnie plemiona słowiańskie, w 981 roku naszej ery następuje pierwsze zetknięcie Słowiańszczyzny wschodniej z zachodnią, o którym to wydarzeniu tak oto pisze najstarszy kronikarz ruski Nestor (1056-1114) :
    ,,Ide Wołodime k. Lacham i zajał hrady ich, Priemyszl (lub Peremyl nad Słuczą, którzy później carscy kopiści przerobili na Pieremyszł, czyli Przemyśl – E.P) i inne ichnie hrody co sut Dosu pid Rusiu.
    Nie są to słowa jakiegoś laickiego kronikarza Jaśka z Czarnkowa, czy ,,francuskiego przybłędy’’ Galla Anonima, lecz właśnie ruskiego mnicha z kijowskiej Ławry Peczorskiej. Zwróćmy uwagę: mówi się tu nie o ,,odebraniu’’, lecz o zabraniu Polakom ,,mnogich’’ ich grodów, które dotąd są pod Rusią’’, czyli o grabieży i aneksji.

    ,,Wyprawa Włodzimierza I szła na Peremyl, a nie na Przemyśl!’’- stwierdza autorytatywnie rzetelny historyk rosyjski A.A Szachmatow ( ,,Razyskanija o drewniejszych russkich latopisnych swobodach, S – Petersburg 1908, str. 144). Zgadza się z nim Aleksander Bruckner. Jeszcze w 1111 roku dopisek w kronice Nestora, dokonany ręką ihumena monasteru widubickiego Sylwestra, mówi o Peremylu, a nie o Przemyślu.

    A co do nazywania przez Węgrów Polaków określeniem Lengyel, to słowo to pochodzi od plemienia Lędzian będącego jednym z tych właśnie plemion Lachów - Polan zamieszkujących tamtejsze ziemie od niepamiętnych czasów.
    Opowiadanie więc niedorzeczności przez pana Michalkiewicza, że wszelkie twierdzenia o istnieniu od tysięcy lat plemion lechickich Słowian to turbo bzdury, świadczy jedynie o tym, że sam opowiada dęte idiotyzmy, nie mając bladego pojęcia o tym co mówi, ani nie pojmuje w ząb tego co twierdzi. Wnioski więc odnośnie głupot wygadywanych przez tego pana i powtarzanych z lubością bez zastanowienia przez innych, bez sprawdzania po oddzialeniu plew, jak się sprawy mają w tej kwestii naprawdę, wystawia fatalne świadectwo jedynie panu Michalkiewiczowi i chórowi jego bezrefleksyjnych fanów.
    TURBO-gimnazjaliści.

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

TAGI